25.4.2011

Kevät!

Linnut laulaa ja aurinko paistaa. Ihanaa aikaa..eikö? Olen lomaillut nyt maalla yli viikon ja on tehnyt todellakin hyvää. Vaikka olen auttanut maatilalla hommiissa, niin se ei ole haitannut rentoutumista.
Olen pikku sisarusteni kanssa pelannut pelejä, katsonut leffoja jne.

Mutta sillon kun saa olla vaan...alkaa ajattelemaan asioita. Mietin millainen elämäni olisi jos olisin valinnut toisin.

Onko kenties tuolla toisessa ulottuvuudessa toinen Kaarina, jolla on lapsi. Tai kenties häntä ei olisi enää. Ehkäpä hän olisi kuuluisa pop-laulaja.

Olen monesti miettinyt mitä olisi käynyt jos oisin esim elämässä valinnut muita valintoja esim: muuttanut espanijaan, alkanut seurustelemaan miehen kanssa, joka kaipaa vielläkin minua, vai ehkäpä jäänyt paikalleni sinne missä olin viellä viime kesänä.

Olen muuttamassa puolen vuoden sisällä toista kertaa. Se on erittäin rasittavaa, mutta toisaalta uusi alku ja uudet kuviot tekevät hyvää....mutta entäs jos koko ajan liikkuu? Ei kerkeä tutustua ihmisiin ja sitä sulkeutuu oman kuoren sisälle.

Entäs jos olen löytänyt onneni?Vai onko se joissain muualla? Entäs jos hän on se kaupan kassalla hymyilevä mies, luokan pelle tai työpaikan pomo.Jos tykkääkin etsiä erinlaisia miehiä, eikä sitoutua? Elämä sinkkumaailmassa on kiehtovaa, koska aina on jotain mitä tapahtuu. Kunhan itse on mukana muutoksessa. Mutta entäs jos kokoaikainen muutos kiinnosta. Jos olisikin parisuhde? Tasaista ja harmaata vai vuoristorataa ja räiskyvää. Mistä löytää elämän kultaisen tien?

Rakkaudella Kaarina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti